FAQ

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren! Doorgaans is de levertijd 1 tot 4 werkdagen. Bestellingen die op werkdagen vóór 12u worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. 

Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • € 5,00 voor bestellingen onder de € 75,-
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Bpost.

Gezien een groot deel van onze lingerie afkomstig is van Oekraïne zorgen wij tijdig voor bevoorrading, wat niet altijd even makkelijk is met de situatie daar. Naai- en levertijd kan daar snel oplopen tot 1 maand.

Vaak kunnen artikels of maten nog bijbesteld worden, hiervoor kan je steeds mailen naar info@lisebise.be of ons contacteren via social media!   

  •  Hoe moet ik mijn bestelling terug sturen?

Om jouw artikel te retourneren vul je ons retourformulier in dat in jouw pakket zit, voeg dit bij jouw pakket en stuurt je retourzending naar: Lisebise, Wallenhove 13, 8490 Jabbeke. LET OP: terugsturen kan tot 14 dagen na het ontvangen van je order! 

Retourzendingskosten worden niet terugbetaald. Als je een artikel van meer dan €75 verzendt, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Lisebise is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten zodra de tracking-informatie meldt dat het pakket is afgeleverd op het opgegeven adres.  Neem contact op met de gebruikte postdienst om eventuele verloren pakketten gemeld 'geleverd' met behulp van uw tracking mail terug te vorderen.

  • Kan ik mijn bestelling volgen? (Track&trace)

Yes! Nadat wij jouw bestelling hebben overgeleverd aan onze postdienst zal je een apart mailtje ontvangen met daarin een track&trace code. Als je deze ingeeft op de site van de postdienst kan je precies zien wanneer jouw pakketje zal geleverd worden. 

  • Wat zijn de betalingsmogelijkheden? 

Bij Lisebise hanteren we heel wat betalingsmethoden: Visa, Mastercard, Maestro, Bancontact, iDeal, Google Pay en Apple Pay.

  • Naar welke landen verzenden jullie? 

Voorlopig verzenden wij enkel binnen België, maar dit zouden we naar de toekomst toe graag verder uitbreiden! 

Mocht je met andere vragen zitten, aarzel dan zeker niet om contact op te nemen! Dit kan via mail: info@lisebise.be of onze social media kanalen!